پنجشنبه 27 فروردین 1394  06:31 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing :A re-examination of the commitment-trust theory
عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- مدیریت امانی و انحصاری به عنوان اصول مرکزی در ساختن روابط موفقیت آمیز و طولانی مدت در مفهوم خرده فروشی آنلاین می باشند. در غیاب روابط متقابل فیزیکی بین خریدار و فروشنده، چگونه وب سایت ها می توانند مدیریت امانی خریداران و تحویل دادن براساس تعهد قول داده شده را به دست آورند که به عنوان موضوعات مرکزی و اساسی در مدیریت کردن روابط مشتری آنلاین نیز مطرح شده است. این مقاله قصد دارد تا مجددا تئوری الزام- مدیریت امانی یا CTT در ارتباط با روابط را در مفهوم خرده فروشی آنلاین مجددا مورد آزمایش قرار دهد. این در جستجوی تئوری کردن تعهدات پیشین و متوالی و مدیریت امانی در مفهوم آنلاین است و چگونگی مربوط به سازگار شدن CTT را در محیط تجاری دیجیتالی شده را نیز معرفی می کند.
طراحی/ روش شناسی/ روش- ساختارهای تغییر یافته و اندازه های مربوط به آن ها برای فهمیدن نتایج قبلی مربوط به مدیریت امانی و الزام ارتقا یافته است. داده های طراحی شده مربوط به مشتریان آنلاین انگلیسی با تعداد 651 نفر برای آزمون کردن فرضیه CTT با مدل سازی معادل ساختاری مورد استفاده قرار گرفته است.
یافته ها- این مطالعه یک تغییر معنادار را برای مدل CTT سنتی در محیط آنلاین را پیشنهاد می دهد. مشخصه های امنیتی و خصوصی مربوط به وب سایت در راستای مقادیر مشترک به عنوان مدیریت امانی پیشین و کلیدی می باشد که در شروع دارای اثرات مثبت در ارتباط با الزام ها هستند. مفاهیم رفتاری مربوط به مشتریان به عنوان نتیجه ای از الزام و مدیریت امانی می باشد. رابطه مربوط به پایان ارزش گذاری دارای یک اثر منفی براساس الزام مشتری می باشد.
محدودیت های مطالعه / دشواری های مطالعه- در این مقاله تفاوت های معنادار بین کار اصلی توسط مورگان و هانت و یافته های ارائه شده معرفی شده است، اما اساسا شامل تئوری الزام- مدیریت امانی می باشد که برای خرده فروشی آنلاین به کار برده شده است. 
اصلیت/ ارزش- کمک و شرکت مربوط به این مطالعه در زمینه مجددا آزمون کردن مدل CTT برای روابط بازاری در مفهوم آنلاین تغییر یافته است. این مقاله یک مدل تغییر یافته را برای فهمیدن نقش انحصاری مشتری و مدیریت امانی را در محیط دیجیتالی شده پیشنهاد می کند. ساختارها و اندازه های تغییر یافته در حقیقت منعکس کننده پویایی تجارت آنلاین است. مدل گسترش یافته CTT می تواند دیدگاه بهتری را نسبت به مدیریت کردن روابط مشتری در خرده فروشی آنلاین فراهم کند.
کلمات کلیدی: انحصاری- تجارت الکترونیک- خرده فروشی- مدل سازی ریاضی



   


نظرات()  
پنجشنبه 27 فروردین 1394  06:18 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing :A re-examination of the commitment-trust theory
عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- مدیریت امانی و انحصاری به عنوان اصول مرکزی در ساختن روابط موفقیت آمیز و طولانی مدت در مفهوم خرده فروشی آنلاین می باشند. در غیاب روابط متقابل فیزیکی بین خریدار و فروشنده، چگونه وب سایت ها می توانند مدیریت امانی خریداران و تحویل دادن براساس تعهد قول داده شده را به دست آورند که به عنوان موضوعات مرکزی و اساسی در مدیریت کردن روابط مشتری آنلاین نیز مطرح شده است. این مقاله قصد دارد تا مجددا تئوری الزام- مدیریت امانی یا CTT در ارتباط با روابط را در مفهوم خرده فروشی آنلاین مجددا مورد آزمایش قرار دهد. این در جستجوی تئوری کردن تعهدات پیشین و متوالی و مدیریت امانی در مفهوم آنلاین است و چگونگی مربوط به سازگار شدن CTT را در محیط تجاری دیجیتالی شده را نیز معرفی می کند.
طراحی/ روش شناسی/ روش- ساختارهای تغییر یافته و اندازه های مربوط به آن ها برای فهمیدن نتایج قبلی مربوط به مدیریت امانی و الزام ارتقا یافته است. داده های طراحی شده مربوط به مشتریان آنلاین انگلیسی با تعداد 651 نفر برای آزمون کردن فرضیه CTT با مدل سازی معادل ساختاری مورد استفاده قرار گرفته است.
یافته ها- این مطالعه یک تغییر معنادار را برای مدل CTT سنتی در محیط آنلاین را پیشنهاد می دهد. مشخصه های امنیتی و خصوصی مربوط به وب سایت در راستای مقادیر مشترک به عنوان مدیریت امانی پیشین و کلیدی می باشد که در شروع دارای اثرات مثبت در ارتباط با الزام ها هستند. مفاهیم رفتاری مربوط به مشتریان به عنوان نتیجه ای از الزام و مدیریت امانی می باشد. رابطه مربوط به پایان ارزش گذاری دارای یک اثر منفی براساس الزام مشتری می باشد.
محدودیت های مطالعه / دشواری های مطالعه- در این مقاله تفاوت های معنادار بین کار اصلی توسط مورگان و هانت و یافته های ارائه شده معرفی شده است، اما اساسا شامل تئوری الزام- مدیریت امانی می باشد که برای خرده فروشی آنلاین به کار برده شده است. 
اصلیت/ ارزش- کمک و شرکت مربوط به این مطالعه در زمینه مجددا آزمون کردن مدل CTT برای روابط بازاری در مفهوم آنلاین تغییر یافته است. این مقاله یک مدل تغییر یافته را برای فهمیدن نقش انحصاری مشتری و مدیریت امانی را در محیط دیجیتالی شده پیشنهاد می کند. ساختارها و اندازه های تغییر یافته در حقیقت منعکس کننده پویایی تجارت آنلاین است. مدل گسترش یافته CTT می تواند دیدگاه بهتری را نسبت به مدیریت کردن روابط مشتری در خرده فروشی آنلاین فراهم کند.
کلمات کلیدی: انحصاری- تجارت الکترونیک- خرده فروشی- مدل سازی ریاضی


   


نظرات()  
پنجشنبه 27 فروردین 1394  06:12 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Innovations in Retail Pricing and Promotions
عنوان فارسی مقاله: نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
خلاصه
خرده فروشان ظاهرا با چالش های رقابتی دو گانه مواجه شده اند که عبارتند از: رشد خط بالایی در حالی که آن ها را در پایین خط نگه می دارد. ابداعات در زمینه قیمت گذاری و تبلیغ فراهم کننده فرصت های قابل توجهی برای مشتریان هدف می باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی ها به منظور اندازه گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت های آن ها نیز هستند. این مقاله پیشرفت های اخیر را در زمینه قیمت گذاری ها و تبلیغ ها را به عنوان وابسته بودن به هدف گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل های تبلیغی و موثر بودن های بهبود یافته مورد سنتز قرار می دهد. این مقاله همچنین نقش جدید مربوط به تکنولوژی های توانا را برجسته می سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات بعدی پیشنهاد می دهد.
کلمات کلیدی: قیمت گذاری – تبلیغ- ارزش- روش خرده فروشی – هدف گذاری – تکنولوژی خرده فروشی
در سال 2008، کل و جمع فروش های خرده فروشی در آمریکا به بیش از 9/3 تریلیون دلار رسید که تقریبا 4/1 تریلیون دلار آن مربوط به غذا، نوشابه و آشامیدنی ها، دارو و مغازه های سازمانی بود و تقریبا 227 بیلیون دلار مربوط به مغازه های آنلاین و سفارشات اینترنتی بود. تبلیغهای قیمت نیز یک ابزار بازاریابی اصلی می باشد که خرده فروشان آنلاین و آفلاین از آن برای ایجاد کردن فروش ها و افزایش دادن مشارکت بازاری آن ها استفاده می کند. مشخص شدن اهمیت آن ها و تاریخچه طولانی آن به شکلی است که این مقاله بازاریابی که مجموعه وسیعی از دانش را در مورد تبلیغهای کاری فراهم ساخته است چندان جالب توجه نمی باشد. مطالعه کمی اغلب بر روی صنعت کالای بسته بندی مصرف کننده متمرکز شده است که مجموعه داده های غنی دوره های طولانی را تحت پوشش قرار می دهند و خریدان در راستای طبقه های محصولی مختلف در دسترس می باشند. بیشتر مطالعات رفتاری به جای آن، از مجموعه های تجربی برای عناصر مختلف مهارتی و طراحی های تبلیغی و مجزا کردن اثرات ایزوله آن ها استفاده می کنند.



   


نظرات()  
پنجشنبه 27 فروردین 1394  05:21 ق.ظ    ویرایش: - -


عنوان انگلیسی مقاله: Short-term debt maturity, monitoring and accruals-based earnings management
عنوان فارسی مقاله: سر رسید بدهی های کوتاه مدت، نظارت و مدیریت درآمدها مبتنی بر اقلام تعهدی
دسته: مدیریت - حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اکثر مطالعات پیشین، مبتنی بر یک رابطه مثبت بین بدهی و مدیریت درآمد، مطابق با تئوری بحران مالی است. با این حال، شواهد تجربی در مورد نظریه بحران مالی متفاوت است. جنبه دیگری از مطالعات اینگونه استدلال می کند که وام دهندگان به افرادی که بدهی کوتاه مدت دارند، به ویژه هنگامی که اعتبار شرکت در شک و تردید نیست، نقش نظارت بر مدیریت را ایفا می کنند. به منظور بررسی پیامدهای این استدلال ها بر انگیزه های مدیریت درآمد مدیران، ما نمونه ای از شرکت های ایالات متحده را در طول دوره سال های 2003-2006 مورد بررسی قرار دادیم و از این طریق دریافتیم که بدهی کوتاه مدت به گونه مثبتی با مدیریت درآمد مبتنی بر اقلام تعهدی (اندازه گیری شده توسط اقلام تعهدی اختیاری)، مطابق با تئوری بحران مالی در ارتباط است. ما همچنین دریافتیم که این رابطه برای شرکت هایی که از اعتبار بالاتری برخوردار هستند به طور قابل توجهی ضعیف تربوده (به عنوان مثال رتبه بندی  شرکت های سرمایه گذاری)، و با مزایای نظارت و اهمیت دلایل بحران مالی برای مدیریت درآمد نیز سازگار است.
کلمات کلیدی: مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی، بدهی کوتاه مدت، نظارت، هزینه های نمایندگی


   


نظرات()  
پنجشنبه 27 فروردین 1394  05:08 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS
عنوان فارسی مقاله: ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده
دسته: اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بازاریابی اسلامی یا IM اندازه ای منفعتی در زمینه ارتقا یافتن دانش بازاریابی و فعالیت عملی برای تجارت و مشتریانی می باشد که به صورت معناداری انکار ناپذیر می باشد. بنابراین این به صورت قابل توجهی توجهات را به سوی پژوهش جلب می نماید و علاوه بر این محققان را به سوی بازاریابی اسلامی یا IM جذب می نماید. اگر چه این سطح هنوز تحت مطالعه به همراه شواهد تجربی محدود شده می باشد اما از نظر عملی، تصمیم های ترکیبی در زمینه بازاریابی یا چهار P (محصول، قیمت، تبلیغ و مکان) در راستای اصول اسلامی می باشد. بنابراین این مطالعه تلاش می کند تا فاکتورهای تعیین کننده را در زمینه هدایت کردن فعالیت های ترکیبی مربوط به بازاریابی اسلامی و اهمیت نسبی آن ها را معرفی نمایید. با استفاده از ترکیبی از هم روش مطالعاتی کیفی و هم کمی، این مطالعه یک مجموعه شامل 23 بخش ابزاری را پیشنهاد داده است که ترکیب مربوط به بازاریابی اسلامی را اندازه گیری کرده است که به صورت عملی و تجربی برای یک بعدی بودن، قابل قبول بودن و محقق بودن از طریق آنالیزهای فاکتوریل مورد آزمون قرار گرفته اند. از این رو یافته ها پیشنهاد می کنند که مشتریان مسلمان پنج فاکتور تعیین کننده را در نظر می گیرند که باید توسط تاجران در هدایت کردن بازاریابی ترکیبی مورد تاکید قرار گیرد. در ترتیب مربوط به اهمیت آن ها با استفاده از آنالیزهای رگرسیون چندگانه، فاکتورها عبارتند از: هم شکلی، کارکتر، الزام، وجدان و مرکزگرایی مشتری. بنابراین این مورد که تاجران می توانند پنج چارچوب کاری C را در زمینه جلب توجه کردن توسط مشتریان مسلمان از طریق بازاریابی ترکیبی فعالیت های آن ها توسط مطابقت کردن پیوسته با قوانین سیره و دستورالعمل های این کشور، نشان دادن کارکتر متمایز، متعهد شدن در زمینه بیمه مرحله ای، در نظر گرفتن فناپذیری و وجدان و در آخر هم راستا کردن مشتری در راستای مسیر  مورد پیشنهاد و توجه قرار می گیرد.
حوزه مطالعاتی: بازاریابی- بازاریابی ترکیبی اسلامی- آنالیز های فاکتوریل- مشتری مسلمان


   


نظرات()  
پنجشنبه 27 فروردین 1394  04:40 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Leadership across hierarchical levels: Multiple levels of management and multiple levels of analysis
عنوان فارسی مقاله: رهبری در سطوح سلسله مراتب: مدیریت سطوح چند گانه مدیریت و تحلیل سطوح چندگانه
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما تفاوتهای فرایند تأثیر رهبری، ادراكات و تأثیرات تحلیل های چند سطحی بین رهبری كاریزماتیك و پاداش اقتضایی دور و نزدیك را در سه سطح مراتب در 13 شركت كره ای بررسی كردیم. داده های چند منبعی نشان داد تعهد پیرو به رهبر و نتایج گرایشی، رفتاری و عملكردی پیرو در موقعیت های نزدیك را میانجی گری می كند اما در روابط دور اینگونه نیست. رهبری در سطوح بالاتر مدیریت به طور مستقیم با رهبری در سطح پایین بعدی ارتباط داشت كه در مقابل به نتایج پیروان در پایین ترین رده مربوط بود. متغیرهای چندگانه درون و میان تحلیل ها تأثیرات چند سطحی را نشان داد كه ار نظر فاصله رهبر-پیرو و برای تفاوت های علایق با هم متفاوتند.
كلمات كلیدی: فاصله رهبر-پیرو، رهبری كاریزماتیك و پاداش اقتضایی-متغیرهای چندگانه و بیان تحلیل ها
 رهبری سازمانی یك فرایند متصل میان اعضای مختلف سازمان در سطوح سلسله مراتبی را نشان می دهد (لیكرت1961). رهبری نزدیك میان رهبری مركزی و پیروان بی واسطه وی در موقعیت های مختلف موضوع تحقیقات گسترده بوده است. اما درك ما از رهبری دور میان یك رهبر و پیروانی كه به طور مستقیم به وی گزارش نمی¬دهند بسیار محدودتر است (آنتونیاكیس و آرتور،2000؛ آورلیو،ژو، كووبهایتس،2004؛ والدمن و یامارینو،1999) و به چندین ضلع در رهبری اشاره می كند.
اول، محققان رهبری مایل اند فرض كنند كه رهبری در رده های بالاتر نمایانگر روابط دور رهبر-پیرو است. گرچه سطوح سلسله مراتب رهبر الزاما فاصله رهبر و پیرو را نشان نمی دهد، مدیران عامل و تیم های مدیران ارشد و رئیس جمهوران امریكا و اعضای كابینه گواه این مسئله هستند (شمیر،1995) رهبری رده بالاتر كه توسط پیروان نزدیك درك شده اند ممكن است واقعا نشان دهنده رهبری در یك فاصله نباشد و ادراك رهبری و تأثیرات آن ممكن است در مورد پیروان دور اجرایی نباشد.
دوم، ادبیات وسیع در مورد رهبری كاریزماتیك به دلیل اینكه بر ویژگی های شخصی رهبر تأكید می كند و بنابراین از تشخیص رهبری بر پایه یك رابطه اجتماعی میان رهبر و پیرو باز می ماند، مورد استفاده فرار گرفته است (هاول و شمیر،‌2005). تشخیص تفاوت ها در رفتار رهبری و فرایندهای تأثیر میان موقعیت های نزدیك و دورباید از طریق توضیح این كه چرا آن رفتارها و فرایندها به آن موقعیت ها مربوط هستند از لحاظ شكل دهی ادراك پیروان و تغییر طرز تلقی متعاقب، تكمیل شود.



   


نظرات()  
پنجشنبه 27 فروردین 1394  04:13 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: An exploration investigation on the role of industrial market information on the success of negotiations
عنوان فارسی مقاله: نقش سیستم اطلاعاتی بازار صنعتی بر اثربخشی مذاكرات
دسته: بازاریابی - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در عصر حاضر یکی از بارزترین و موثرترین عوامل رشد و توسعه شرکتها و موسسات اطلاعات و مکانیزمهای اطلاع رسانی میباشد به هیچ تردیدی اطلاعات در سازمانها مبنای تمام فعالیتهاست لذا انجام وظایف و تحقق اهداف سازمانی فقط از طریق تسریع و تسهیل جریان اطلاعات و ایجاد اطلاعات و ایجاد شبکه های ارتباطی صحیح و کارآمد امکان پذیر میباشد در سراسر تاریخ هم دولتها و هم سازمانها به کسب اطلاعات به منظور ایجاد تغییر و همچنین شناخت ساختار اولیه مناسب برای جامعه و سازمان علاقه نشان داده اند مطمئنا اگر اهداف دیگری در کارنباشد هر دو تشکیلات وسیعی را برای جمع آوری اطلاعات به منظور تداوم بخشیدن به نظم امور نیاز دارند مفهوم اطلاعات بر این باور تاکید دارد که چیز با ارزشی به فردی یا سازمانی منتقل گشته لذا از آنجائی که افراد به منابع اطلاعاتی چندگانه متوسط شده و حجم و سرعت تولید اطلاعات همواره رو به افزونی است ایجاد تنوع در سیستمهای اطلاعاتی که بطور تخصصی تر به پردازش ذخیره و انتقال داده ها کمک نماید ضروری است در بررسی تکنولوژی مدیریت در سازمان مروری بر سیر تکوین آن میتواند دیدگاه دقیق تری را به پژوهشگر ارائه دهد که در ادامه بحث به آن پرداخته شده است پس بدون هیچ تردیدی می توان اذعان داشت که هیچ سازمانی و ساختاری بدون داشتن سیستمی که بتواند خون اطلاعات را در رگ سازمان بدرستی و بدون لخته انتقال دهد در عصر حاضر توان دقیق در امورات خود را ندارد و چه بسا منوزی نیز باقی بماند در این راستا سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی ومذاکرات  بعنوان یک نظام هماهنگ که بتواند به تسریع انجام خدمات رسانی به مصرف کنندگان که همانا ایشان همیشه حرف اول را می زنند بسیار نقش حیاتی را دارا میباشند
هدف از این مقاله، بررسی تأثیر پارامترهای سیستم اطلاعاتی بر اثر بخشی مذاکرات است که باعث توسعه درک بهتر مدیران و بهره برداری موثر از سیستم اطلاعاتی با هدف افزایش انعطاف پذیری و مزیت رقابتی، آگاهی از موقعیت بازار و رقبا و کاهش هزینه ها می شود. در این مقاله، با طراحی دیدگاهی مبتنی بر این پارامترهای، به توسعه یک چارچوب نظری برای توضیح اینکه چگونه عوامل سیستم اطلاعاتی بر اثربخشی مذاکرات اثر دارد، می پردازیم.
در این مقاله با تمرکز بر داده های گرد آوری شده از سازمان صنعت و معدن به  مطالعه وبررسی آنها  برای یافتن مولفه های موثر اثربخشی مذاكرات ،از روش تحلیل عاملی استفاده شده است از اینرو در  مجموع 22  متغیرکه از طریق بررسی ادبیات و مصاحبه اکتشافی17متغیر مورد تایید قرار گرفت که از آن میان  6 مولفه با عناوین مدیریت منابع سازمان ، استراتژی  یکپارچگی نرم افزارهای سازمانی ، مولفه های ارتباطات ،عامل نفوذ ،پیشینه های ادراکی  ، رویکرد فرآیندیشناسایی  و ارایه گردیده  است .
واژگان کلیدی : سیستم اطلاعاتی، فناوری اطلاعات ، مذاکرات ، بازار صنعتی


   


نظرات()  
پنجشنبه 27 فروردین 1394  03:18 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Long-term debt maturity and financing constraints of SMEs during the Global Financial Crisis
عنوان فارسی مقاله: سر رسید بدهیهای بلندمدت ومحدودیت های تامین مالی شرکتهای متوسط درطول بحران مالی جهانی
دسته: اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما با استفاده ازبحران مالی اخیر به بررسی محدودیتهای تامین منابع مالی شرکتهای متوسط(SMEها) دربلژیک پرداختیم . فرض ما بر این است که تابه حال شرکتهای متوسط بابخش بزرگی از سر رسیدبدهیهای بلندمدت درآغازبحران برای تمدید وام به علت شوک منفی اعتباری که از خود نشان دادند با مشکل مواجه شده اند ،واز اینرو کمترمیتواننند سرمایه گذاری نماید .ما تنوع قابل توجهی درساختارسررسید بدهیهای بلندمدت پیدا نمودیم . شرکتهایی که درآغازبحران دارای بخش بیشتری ازسر رسیدهای بدهیهای بلندمدت بوده اند،درسال آینده افت قابل توجه بیشتری را درسرمایه گذاری سال 2009 تجربه نموده اند . این اثرتوسط شرکتهای سابق که به احتمال زیاد از لحاظ توان مالی محدودیت دارند .مطابق با تاثیرسببی شوک اعتباری ایجاد شده برای سرمایه گذاریهای شرکتهای بزرگ،ما هیچ تاثیری در دوره های '' بی اثر "که بدون ایجاد شوک اعتباری منفی بود نیز ندیدیم  .
لغات کلیدی : شرکتهای خصوصی متوسط , محدودیتهای تامین مالی , سر رسیدبدهیهای بلندمدت ,
بحرانمالی جهانی , بلژیک
مقدمه : 
درجهانن ظری بابازارهای سرمایه کامل،یک شرکت همیشه قادرخواهد بودتا بودجه های لازم را با قیمتی عادلانه بهدست آورد (مودیلیانیومیلر، 1958).بااینحال،دنیای واقعی ''ناقص'' میباشد وبرخی ازاین نقصها عبارتند ازانتخاب نامناسب،خطرات اخلاقی ،ودرگیریهای نمایندگی، که ممکن است دسترسی به تأمین مالی خارجی را محدود نماید (به عنوان مثال،هولم استورموتیرول1997؛جافیوراسل 1976؛جنسنو مک لین 1976؛مایرزو ماجلوف1984؛استیگلیتزوویس 1981).در نتیجه ،تصمیم گیریهای سرمایه گذاری شرکتها ممکن است با دردسترس بودن سرمایه گذاری خارجی محدود شود.احتمال بیشتری دارد تا خصوصا شرکتهای فعال متوسطنسبت به شرکتهای بزرگ ذکر شده تحت تاثیر محدودیتهای تامین منابع مالی قرار بگیرند،چرا که انتخاب نامناسب،خطرات اخلاقی ومشکلات سهمیه بندی اعتباری تمایل به برجسته تربودن را برای شرکتهای متوسط خصوصی نسبت به شرکتهای بزرگ ذکرشده بیشتر میکند  (مثل،بک وهمکاران 2008؛استیگلیتزووایس 1981،برگروعادل1998؛هیتینووانانن2006).

   


نظرات()  
پنجشنبه 27 فروردین 1394  03:09 ق.ظ    ویرایش: - -


عنوان انگلیسی مقاله: 
The Relationship between Customer Satisfacation and Shareholder Value
عنوان فارسی مقاله: رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله به مطالعه رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار می پردازد. در بخش اول مقاله رابطه بین دو متغیر بصورت نظری بررسی می شود و سپس به شکل تجربی ارزیابی می گردد. داده های مربوط به رضایت مشتری از پایگاه اطلاعاتی آمریکایی شاخص رضایت مشتری (ACSI)‌ گرفته شده است. ارزش سهام دار نیز بر اساس q‌ توبین سنجیده شده است. نمونه مزبور شامل 99 شرکت با داده ACSI‌ و q‌ توبین از 2002-1994 می باشد. نتایج این مطالعه دیدگاههای در مورد رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار می دهد. اولاً رابطه مثبتی بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار وجود دارد. ثانیاً این رابطه متاثر از آشفتگی های بازارهای مالی بعد از شروع سال 2000 نبوده است. ثالثاً یک فاصله زمانی سه ربعی بین رضایت مشتری و قوی ترین تاثیر آن بر ارزش سهامدار وجود دارد. رابعاً به نظر می رسد که یک سطح بهینه از رضایت مشتری وجود دارد که در صورت افزایش بیش از حد نابود خواهد شد.
کلمات کلیدی: رضایت مشتری- ارزش سهامدار – q‌ توبین
مقدمه
در طی دو دهه اخیر ارزش سهامدار عمدتاً بعنوان شاخص برای موفقیت یک شرکت بکار رفته است. سمت گیری گسترده ارزش سهام دار به سرعت روش اتخاذ تصمیم اشتراکی را تغییر داده است. بر این اساس استراتژیهای بازار در راستای هر گونه تصمیم مدیریتی بواسطه توانایی آنها در تقویت ارزش سهامدار ارتقاء یافته و دیگر شیوه های سنتی از قبیل سهم بازار رشد فروش یا بازگشت سرمایه دخالتی ندارند.
از سوی دیگر رضایت مشتری موضوعی در تئوری و عمل است. این نکته کاملاً پذیرفته شده است که ارائه خدمات و محصولات مرغوب منجر به رضایت مشتری و این به نوبه خود منجر به افزایش سود بیشتر خواهد شد. بسیاری از شرکت ها برای بهبود موقعیت رقابتی خود از برخی اشکال برنامه رضایت مشتری در توسعه نظارت و ارزیابی کالا و خدمات خود استفاده کرده، استراتژیهای برای تقویت رضایت ارائه داده و بر اساس میزان رضایت پاداشی به کارکنان خود می دهند. با این حال شرکت ها منابعی برای بهبود رضایت مشتری اختصاص خواهند داد و این زمانی است که تأثیر ایجاد شده از نظر مالی رضایت بخش باشند. نکته جالب این است که تنها چند مقاله به بررسی رضایت مشتری با ارزش سهامدار پرادخته اند.
بنابراین هدف از مقاله حاضر بررسی دقیق تر ارتباط بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار می باشد. ابتدا این رابطه به لحاظ نظری بررسی می شود. سپس یک مطالعه تجربی با داده های حاصل از ACSI و داده q توبین برای 99 شرکت بین سالهای 2002 -1994 اجرا می شود.


   


نظرات()  
پنجشنبه 27 فروردین 1394  03:02 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: 
عنوان فارسی مقاله: ریسك سود مازاد، ارزش‌های ذاتی و قیمت‌های سهام
دسته: حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 48
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تحقیقات تجربی حسابداری شواهد نسبتاً كمی در مورد این كه آیا از نظر ریسك ، اختلافات مقطعی سودی حسابداری با اختلافات مقطعی در قیمت‌های سهام، ارتباط دارند یا نه؟ ارائه می‌دهد. ما با توجه به ریسك یا خطر مربوط به ارقام حسابداری دو پرسش را مطرح می‌كنیم: 
1 ـ آیا ارزیابی‌های خطر مربوط به حسابداری (یعنی خطر نظام مند و تغییر پذیری كل در مجموعه زمانی بهره مازاد حقوق صاحبان سهام شركت) با ارزیابی بازار و برآورد خطر حقوق صاحبان سهام ارتباطی دارد یا نه؟
2 ـ اگر این چنین است، پس آیا این ارزیابی‌ها به صورت افزایشی با ارزشیابی بازار و ارزیابی خطر حقوق صاحبان سهام در ورای دیگر عوامل قابل بررسی و مشاهده، نظیر عوامل موجود در الگوی سه عامل French, Fama (1992) ارتباط دارند؟ ما بر مبنای یك معیار اساسی حسابداری در مورد ریسك قیمت بازار اختلاف میان قیمت واقعی سهام و الگوی ارزشیابی سود مازاد بر پایه برآورد ارزش سهام و با استفاده از نرخ بهره بد ون ریسك را ارزیابی می‌كنیم.
نتایج ما حاكی از آن است كه هم ریسك سیستماتیك و هم مجموع تغییر پذیری در بهره مازاد حقوق صاحبان سهام به طور ناقص تفاوت قیمت گذاری را نشان می‌دهد، و تأثیر توضیحی مجموع تغییر پذیری به عوامل فاما و فرنچ ـ بقای بازار، اندازه شركت و نسبت ارزش بازار به ارزش دفتری ـ افزوده می‌شود.
اصطلاحات كلیدی: سود بازار، معیارهای ریسك حسابداری، صرف ریسك ضمنی، ارزشیابی حقوق صاحبان سهام.
1 ـ مقدمه:
ارزشیابی اصولی حقوق صاحبان سهام مستلزم ارزیابی پرداخت‌های پیش بینی شده آتی و خطر موجود در این پرداخت‌ها می‌باشد. تحقیقات موجود در مورد مفید بودن ارقام درآمدهای حسابداری بیشتر به نقش آنها به عنوان اطلاعات مربوط به پرداخت اختصاص یافته تا نقش آنها به عنوان اطلاعات مربوط به خطر یك مورد استثناء مطالعه بنیادین و اصولی Beaver و همكاران است كه نشان می‌دهد ارزیابی‌های خطر حسابداری با الگوی بقای بازار رابطه مثبت دارد، ولی این كه آیا ارزیابی‌های خطر حسابداری قیمت‌های بهره سهام را توضیح می‌دهد یا نه را مورد ارزیابی و بررسی قرار نمی‌دهد.


   


نظرات()  
پنجشنبه 27 فروردین 1394  02:15 ق.ظ    ویرایش: - -


عنوان انگلیسی مقاله: The development of the Activity-Based Costing method: A comparison between France and China
عنوان فارسی مقاله: توسعه روش هزینه یابی برمبنای فعالیت: مقایسه بین فرانسه وچین
دسته: مدیریت - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در فرانسه مانند آمریکا هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)به عنوان چاره ای برای بحران حسابداری مدیریت در نظرگرفته می شود. درحال حاضر سطح اشاعه در فرانسه به همان اندازه مهم است كه درکشورهای انگلوساکسون است .  تعجبی ندارد هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)در کشورهای توسعه یافته غربی نسبت به چین بیشتر است است. محققان چینی قرن 21 در دهه 1990 تحقیق درباره هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)را شروع کردند  و ما  می توانیم  هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)اجرا شده  در موسسات تولیدی و پس از آن درصنایع خدماتی را مشاهده کنیم .  ما همچنین می توانیم تشابه بین موقعیت های چینی و فرانسوی را تشخیص دهیم. در فرانسه ، ما برخی مقاومت ها ی روش آنگلوساکسون در مدیریت شرکت ها را مشاهده کردیم  كه درآغاز روش  هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)به شدت مورد انتقاد قرارگرفت . 
کلید واژه: حسابداری مدیریت، روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، مقایسه چین و فرانسه
- بحث ونتیجه گیری
تعجبی ندارد روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)بیشتردرکشورهای توسعه یافته غربی نسبت به چین است. زیرا سبک مدیریت غرب را درشرکتها نشان می دهد. حتی اگر برخی ازعوامل داخلی وخارجی بتواند بخش سطح پایین اتخاذ درچین را توضیح دهد، ابعاد «فرهنگی» می تواند تعیین کننده عمده باشد. اما ما می توانیم تشابه بین موقعیت های چینی وفرانسوی را تشخیص دهیم. درفرانسه، مابرخی مقاومت ها ی روش آنگلوساکسون در مدیریت شرکت ها رامشاهده کردیم  ودرآغاز روش  هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)به شدت مورد انتقاد قرارمی گیرد. اما امروزه، پدیده جهانی شدن تاثیربر روی شرکتهای فرانسوی دارد وافزایش سطح اتخاذ تکنیک هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)نشان داده شده درسالهای قبل را توضیح می دهد. درآینده، ما دوست داریم که سرمایه گذاری مشترک چین وفرانسه که در آن روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)استفاده شده مطالعه کنیم. ما می توانیم با تجزیه وتحلیل مقایسه ای مان به روش حسابداری مدیریت دیگری مانند کارت امتیازدهی متوازن گسترش دهیم.



   


نظرات()  
پنجشنبه 27 فروردین 1394  02:12 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: The influence of organizational culture and conflict on market orientation
عنوان فارسی مقاله: اثر مربوط به فرهنگ سازمانی و ناسازگاری آن بر روی جهت گیری بازار
دسته: اقتصاد - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 33
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- اهداف این مطالعه بازبینی کردن سه نوع فرهنگ شناسایی شده می باشد که عبارتند از: بروکراسی یا دیوان سالاری، حمایت کننده و حامی و ابتکاری یا نو، سپس یک مدل برای توصیف کردن چگونگی روابط بین میانجی گذرهای تاسازگار درون سازمانی در بین این فرهنگ ها و جهت گیری بازار را ارتقا می دهیم.
طراحی/ روش شناسی/ دیدگاه- از طراحی داده ها مربوط به بیش از 200 مدیر به صورت مشارکتی استفاده می شود، یک مدل مربوط به اثرات میانی ناسازگاری نیز مورد آزمایش قرار گرفته است. 
یافته ها- در این مطالعه فهمیده شد که ناسازگاری میانی مربوط به روابط بین فرهنگ و جهت گیری بازار وجود دارد. یافته ها همچنین پیشنهاد می کنند که ناسازگاری به صورت مثبتی مرتبط با سازمان های بروکراسی یا دیوان سالاری بوده است و به صورت منفی مرتبط با سازمان های ابداعی و حمایتی بوده اند.
کاربردها و اجرا شدن های عملی- نتایج اشاره به پتانسیل پنهانی دارد که برخی از سازمان ها ممکن است در زمینه حفظ کردن جهت گیری بازار یا در زمینه تلاش کردن برای جهت دار کردن بازار با آن رو به رو شوند. نتایج پیشنهاد می کنند که سازمان های ابداعی و حمایتی با احتمال کمتری تجربه مربوط به ناسازگاری کار غیر معمول را دارند و بنابراین ممکن است قادر باشند به شکل بهتری جهت گیری بازار را حفظ کنند.
ابتکار/ ارزش- مطالعه یک مدل را پیشنهاد می دهد که براساس روابط بین فرهنگ سازمانی و جهت گیری بازار مربوط به مطالعه قبل به وسیله آزمایش کردن نقش میانی ناسازگاری توسعه و گسترش یافته است. با در نظر گرفتن ناسازگاری، مطالعه بینشی را نسبت به اهمیت روابط متقابل فرهنگکی، ناسازگاری و جهت گیری بازار را پیشنهاد می دهد.
کلمات کلیدی: فرهنگ سازمانی، ناسازگاری، جهت گیری بازار
نوع مقاله: مقاله تحقیقی
یک خلاصه اجرایی برای مدیران و خوانندگان اجرایی که می توان آن را در پایان این مقاله جستجئو کنند.
مقدمه
جهت گیری و یا تعیین جهت کردن بازار بیش از اندازه و با شایستگی خوب مورد توجه واقع می شود زیرا آن معرفی کننده بازاریابی آکادمیک و فعالیت های مربوط به آن می باشد. متا آنالیزها نشان می دهد که سازمان هایی که دارای جهت گیری بازاری بیشتری هستند تمایل بیشتری برای نو سازی دارند و در نتیجه مشتریان وفادار بیشتر و اجرا شدن های مالی بهتری را دارند. مطالعات همچنین نشان می دهند که ناسازگاری مربوط به روابط برون و درون سازمانی می تواند یک توانایی سازمانی را برای جهت دار کردن بازار را ممنوع می سازد.


   


نظرات()  
پنجشنبه 27 فروردین 1394  02:09 ق.ظ    ویرایش: - -

جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مسیریابی شبکه
دسته: کامپیوتر - نرم افزار
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 113
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
از بررسی و قضاوت در مورد تحقیقاتی که هم اکنون صورت می پذیرد می توان به این نتیجه رسید که مسیریابی در اینترنت جزء اکثر مواردی است که رغبت بدان هم چنان تنزل نیافته است. مخصوصا مسیریابی مبتنی بر کیفیت سرویس (QOS) در سالهای اخیرگواه صحت این ادعاست.
در طول دهه اخیر،اینترنت از پروژه های تحقیقاتی ارتباطات که دنیای ما را برای همیشه دچار تحول ساخته اند،فراتر رفته است.پیام های فوری،تلفنی ip،فیلم و موسیقی های درخواستی،بانکداری؛تنها بخشی از کاربرد های فراوانی هستند که زندگی ما را راحتر کرده اند.اما تکنولوژی و فناوری  که ما را قادر به استفاده از این امکانات می کند شبکه های کامپیوتری و نحوه ی ارتباط بین این شبکه ها می باشد.اینترنت که بزرگترین ابزار برای ارائه خدمات فوق می باشد از چندین هزار شبکه کوچک تشکیل شده است که برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعت بین این شبکه ها به یک شبکه گسترده دیگر نیاز دارد که backbone نامیده می شود، و دارای device های مختلف از جمله router است ،نحوه ی رد و بدل شدن پیام ها بین router ها اساس کار این backbone می باشد،ما به دلیل اهمیتی که این تکنیک ارسال و دریافت پیام از یک نتقطه به نقطه دیگر دارد روش های مختلف انجام این کار را بررسی می کنیم و در نهایت بهترین و مناسب ترین روش انجام کار را به صورت کامل بررسی می کنیم.
اساس آغاز یک پروژه نظریه فکر یا خواسته ای است که توسط شخص یا اشخاص یا سازمانی مطرح می شود.هدف از انجام این پروژه تحلیل و چگونگی کار پروتکل های مسیر یابی  و مقایسه آنها و بررسی پروتکل OSPF به طور کامل و ارائه تکنیک های هوش مصنوعی برای بهبود کارایی این پروتکل است.
توضیحات ذیل درباره فصل های این پروژه است و ایده کلی از این پروژه را در اختیار شما قرار خواهد داد.
فصل اول٬ تعریف کلی از مسیریاب و کاربرد آن در شبکه های کامپیوتری و معیار های مختلف برای یک الگوریتم مسیریابی ونحوه مسیریابی پروتکل IP به صورت ایستا را ارائه می دهد.
فصل دوم٬ پروتکل مسیریابی OSPF و مزایای آن و چگونگی اجرای این الگوریتم در مسیریاب های سیسکو را بیان می کند.
فصل سوم٬ طراحی و پیاده سازی مدل فازی الگوریتم OSPF و تجزیه و تحلیل این الگوریتم را بیان می کند.
فصل چهارم٬مسیریابی چند منظوره وچگونگی مسیریابی چند منظوره OSPF را توضیح می دهد.



   


نظرات()  
پنجشنبه 27 فروردین 1394  02:03 ق.ظ    ویرایش: - -


عنوان انگلیسی مقاله: Self-gifting guilt: an examination of self-gifting motivations and post-purchase regret
عنوان فارسی مقاله: احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنندگان در خرید محصولات برای خود قائل هستند.  تا به امروز تعیین و ارتباط بین حوزه پشیمانی پس از خرید ناشی از این رفتار تحقیقاتی انجام نگرفته است. هدف از این مقاله بررسی و شناسایی و سوابق این موضوع و اثر تاسف بعد از خرید را بررسی می کند.
طراحی،روش شناسی،رویکرد: این مطالعه ادعا می کند که دو مورد لذت بردن از خرید و زیاده روی در رفتارهای هدیه با تاسف همراه است. در مجموع از 307 خریدار که پاسخ آنها به یک سری از اظهارات در مورد رابطه بین سابقه رفتار خود هدیه و تاسف س از خرید آن جمع آوری شده است. خود هدیه یک ساختار چند بعدی است که متشکل از درمان،جشن و پاداش و لذت بردن است. بررسی تحلیل عامل و مدل سازی AMOS مسیر فعال روابط بین صفات مصرف کننده را  در جهت لذت بردن از خرید و زیاده روی در آن را بررسی می کند.
یافته ها: خریداران با لذت بردن و با مقدار زیاد خود هدیه ای به دلایل مختلف درگیر هستند. ارتباط قوی و مثبتی بین لذت بردن خریداران و پاداش و انگیزه خودهدیه ای شناسایی شده. تنها تاسف در مورد خرید خود هدیه ای در درمان و جشن ها بیشتر مشهود است.
محدودیت های تحقیق:
محدودیت عمده برای محدوده سنی 18تا45 سال است که به این معنی است  که افراد مسن تر از نسل خریداران حذف شده اند. این مطالعه بر اهمیت تغییرات در رفتارهای خود هدیه ای و تاسف مصرف کننده بعد از خرید اشاره دارد. 
اصالت  و ارزش:
این تحقیق اولین بررسی در مورد نگرش لذت باورانه از خرید و مفاهیم انگیزه خود هدیه ای  و تاثیر آن بر تاسف بعد از خرید است .


   


نظرات()  
پنجشنبه 27 فروردین 1394  01:14 ق.ظ    ویرایش: - -

عنوان انگلیسی مقاله: Option pricing under the Merton model of the short rate
عنوان فارسی مقاله: انتخاب قیمت گذاری تحت مدل نرخ کوتاه مدت مرتون
دسته: ریاضیات - اقتصاد - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مطالعه اخیر در مورد قیمت گذاری به صورت کلی خطر مربوط به نرخ آزاد و یا کوتاه مدت را در طول دوره انتخاب ثابت فرض کرده است. در این مطالعه ما ماهیت اتفاقی و تصادفی مربوط به نرخ کوتاه مدت مدل ارزش گذاری انتخاب شده را ایجاد کردیم و فرمول های خاصی را برای ارزش اسمی اروپایی به دست آوردیم و گزینه هایی را نیز برای سرمایه یا موجودی ذخیره در زمانی که نرخ با استفاده مدل Merton کاهش می یابد را قرار دادیم. با استفاده از این مدل انتخابی به عنوان یک بنچ مارک یا نقطه مرجع، آنالیزهای عددی ما به طور کلی مدل را بیش از ارزش اسمی به وسیله پول، با ارزش گذاری متوسط پلی و ارزش گذاری کم پولی نشان داد. آنالیزهای ما به صورت مستقیم قابل گسترش و بسط دادن به ارزش اسمی های آمریکایی برای سهام پرداختی تقسیم نشده و برای ارائه دادن اروپایی به وسیله خاصیت تعادل قرار دادن نام می باشد. 
کلمات کلیدی: انتخاب قیمت گذاری، مدل نرخ کوتاه مدت مرتون، مدل انتخابی Black-Scholes، ارزش گذاری متمایل
1- مقدمه
از آن جایی که Black و Scholes یک شکاف مهم را به وسیله به دست آوردن یک فرمول دقیق قیمت گذاری معاملات بدون سود را برای انتخاب های اروپایی ایجاد کردند. بیشتر آکادمیک ها بر روی گزینه قیمت گذاری کار کرده اند و  فرمول دیگری را برای فرمول قیمت گذاری اصلی Black –Scholes (BS) را مطرح کردند. در بین این آکادمیک ها می توان به Cox و Ross، Merton، Roll، Cox و همکاران، Geske، Lee و همکاران، Whaley، Jarrow و Rudd، Rubinstein، Hull و White، HJohnson و Shanno، Johnson و Stulz، Scott، Wiggins، Duan، و Hoston و Nandi اشاره کرد که هر یک فرضیات مختلفی را درباره فاکتورهای مختلفی که برای انتخاب کردن یک قیمت اثر می گذارند را ایجاد کرده اند. به هر حال همه مطالعات انتخاب قیمت گذاری در بالا فرض کرده اند که خطر مربوط به نرخ آزاد و یا کوتاه مدت در طول دوران انتخاب ثابت می باشد.



   


نظرات()  

ساعت مچی رولکس

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic